کد مطلب : 3111
یکشنبه ۲۲ دلو ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
56709
فاقددیدگاه
طرح نو

مشاوره تخصصی (آنلاین و حضوری) برای مهاجرین افغانی

photo_۲۰۲۴-۰۲-۱۱_۱۲-۵۶-۵۵
«خانم سکینه فاضلی، دارای مدرک علمی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی با اندوخته‌های فراوان و کوله باری از تجارب سه دهه فعالیت در بین مهاجرین درصدد است تا خدمات مشاوره‌ای تخصصی به شکل آنلاین و حضوری برای مهاجرین هم‌وطن ارایه دهد و انتظار می‌رود مهاجرین عزیز هم‌وطن مشاوره در امور زندگی خود را بسان یک فرهنگ نیکو پاس داشته و از این طرح استقبال کنند.»

زندگی مدرن شهری و تراکم بناهای ساختمانی و جمعیت‌های انبوه سبب پیچیده شدن زندگی‌ها و روش‌های آن شده که نیازمند فراگیری مهارت‌های ارتباطی در زندگی است. از جانبی دیگر، مهاجرین که از اجتماع و فرهنگ خود جدا شده و در فرهنگ و اجتماع مقصد با مشکلاتی به‌مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تری مواجه‌اند، نیازمند بهره‌گیری از مهارت‌های مدرن زندگی هستند؛ به‌ویژه جوانان و نوجوانان مهاجر که بریده از فرهنگ مبدا و نایل نشده به فرهنگ مقصد، متولد شده، آموزش‌دیده، رشد و نمو کرده‌اند، بیشتر از همه به کسب مهارت‌های زندگی در جامعه‌ی مقصد نیاز دارند. ازاین‌رو اغلب جوانان و نوجوانان مهاجر دارای فرهنگ برزخی هستند که نه نشانه‌های فرهنگی فرهنگ آبایی را در خود نهادینه دارند و نه به فرهنگ مقصد و کشوری که زندگی می‌کنند و پناه گرفته‌اند، رسیده و با آن خو گرفته‌اند.

بنابراین، خانواده‌های مهاجر شدیدا نیازمند مشاوره و راهنمایی و مهارت‌آموزی در زندگی است، تا بتوانند زندگی خویش را بهتر مدیریت کنند و به تربیت فرزندان خود بافراست رسیدگی نمایند.

خانم سکینه فاضلی، دارای مدرک علمی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی با اندوخته‌های فراوان و کوله باری از تجارب سه دهه فعالیت در بین مهاجرین درصدد است تا خدمات مشاوره‌ای تخصصی به شکل آنلاین و حضوری برای مهاجرین هم‌وطن ارایه دهد و انتظار می‌رود مهاجرین عزیز هم‌وطن مشاوره در امور زندگی خود را بسان یک فرهنگ نیکو پاس داشته و از این طرح استقبال کنند

امتیاز:
(0) (0)
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط
دیدگاه شما